Inloggen op BOp

Heeft u gekozen voor één of meer BOp applicaties, dan kunt u hiernaast inloggen met de inlog gegevens die u van ons heeft ontvangen.

Nadat u bent ingelogd komt u op een tussenscherm waar u een keuze maakt uit de applicatie waarin u wilt gaan werken. Op het tussenscherm is duidelijk aangegeven welke applicaties u heeft aangeschaft.

Gebruiker: 
Wachtwoord: 

Geen dubbele invoer

Gebruikt u meer dan één applicatie? BOp zorgt ervoor dat u niet wordt geconfronteerd met dubbele invoer van klantgegevens. Eenmaal ingevoerde klantgegevens worden automatisch van de ene naar de andere rekenapplicatie meegenomen en dat voorkomt heel veel extra werk. Uw eigen centrale, en beveiligde, klantendatabase verzamelt alle klantgegevens. 

Eén beveiligde klanten database

Voor elke intermediair wordt een eigen streng beveiligde database opgebouwd. In deze database worden al uw klantgegevens bewaard, ongeacht of u nu een of meer applicaties afneemt. Uw gegevens zijn uitsluitend door u te benaderen met behulp van de aan u verstrekte inloggevens. Bewaar deze dus goed en leen ze nooit uit!

BOp Helpdesk

Hoewel we ervan uitgaan dat u weinig hulp nodig hebt bij onze applicaties kunnen we ons voorstellen dat u toch nog vragen hebt. De BOp Helpdesk helpt u dan graag verder. Vragen over onze applicaties, van welke aard dan ook, kunt u ons mailen: info@bop-online.nl. Wij zorgen ervoor dat u nog dezelfde dag antwoord krijgt, zodat u snel weer verder kunt met uw applicatie(s).
2011 © Vierkeer B.V. | disclaimer

Let op. U gebruikt een te oude browser..

Uw browserversie Internet Explorer 5 of 6 is sterk verouderd en wordt afgeraden.

BOi houdt geen rekening met uw browserversie. Daardoor functioneert de site mogelijk niet goed voor u.
Update deze browser svp of gebruik een andere moderne browser.